[slikom] aktivacija -sound forge 6

  • From: "jelena" <jnp506909@xxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 7 Sep 2004 00:13:44 +0200

Cilj liste ?SliKom? je da okuplja slijepe i slabovide osobe koje koriste
kompjutere sa čitačem ekrana ili sa Brajevim retkom, a koji govore neki od
ju?noslovenskih jezika. Lista je otvorena za sve koje ova oblast zanima ili
koji mogu na neki način da pomognu.

Pozdrav svima!
Imam par   nezgodnih ili bolje  receno iritirajucih  problema sa Sound Forge
6 , pa se  pitam ima li neki  dobronameran i nadasve strpljiv   poznavalac
ovog zastrasujuceg programa koji bi se smilovao mojoj muci.
Da ne duljim mnogo. Uz program je stigao i serijal i cini mi se id broj
racunara ili tako nesto. Sve je to lepo leglo do juce od kada mi za rad sa
MP3 trazi uporno registraciju i upis aktivacionog broja. pitanje stoga glasi
kako to da mu udemem ili da se te napasti otarasim ?
Drugo pitanje glasi. Od cega zavisi da li ce ovaj program nesto poceti
snimati kada se pritisne na Recorod ili ne? Naime desava se kada snimam sa
kasete da nekad snimanje zaista pocne ali nekada i ne . Sve lepo  pise
record sound 1 ali nista od toga. Kasnije sam videla da se brojcanik tada ne
vrti ali neki drugi put se vrti mada sve isto uradim. Ima li neko ideju?
Veliki pozdrav od Jelene zapetljane  u trake !

Posjetite web portal SliKom!
http://www.slikom.rs.sr