[slikom] Re: Zanimljiv tekst, predlazem da se cita

  • From: "Milos Przic" <milos.przic@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 4 Feb 2013 03:50:14 +0100

Engleski jezik je tu sasvim nešto drugo. Naravno da niko neće da piše
Fejsbuk a da piše na engleskom (nema veze što će Englez da pročita ime
jednog Srbina Nemandža umesto Nemanja, al ajde, on ne zna a mi moramo da
znamo sve), ali ja upravo govorim o tome kako neke stvari moraju da budu
razgraničene i da se pravila znaju a da ih ogromna većina ne poštuje, čak ni
među ekspertima. Na listi ima ljudi koji su studirali (ili možda i dalje
studiraju) informatiku, pa me živo zanima da li se u njihovom planu i
programu pominju nekakva pravila o ovome, da li su bitno gradivo za ispit,
ili ne? Naravno, ovo za Engleza i Nemanju sam dao kao primer za nešto drugo
što se čita između redova, pa ko hoće neka shvati kako mu volja, ali da o
tome ne nastavljamo, činjenica jeste da neću da izgovaram Firefox (F i r e f
o k s), ali...
Pozdrav!
          Miloš Pržic
msn: milos.przic@xxxxxxxxx