[slikom] Za Edu;

  • From: "Mike" <todosijevic@xxxxxxxxxxxx>
  • To: "slikom" <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 13 Jun 2005 17:31:54 +0200

                   Zdravo Edo,
              Svima pozdrav,

     Zaboravio sam da ti nešto razjasnim, kada si pisao o formatiranju
telefona. Napisao si da tamo ima nešto 0000. To ti je opcija da vidiš
Firmware. Kombinacija je: Zvezdica, heš, ili taraba, pa 0000 i onda Heš.
Telefon ce ti izgovoriti neke brojke i. to ti je informacija za Firmware,
koga je Nokia ubacila u fon. Ovo se samostalno ne moze promeniti, samo kod
zastupnika Nokia. Inace, ja sam uradio zamenu Firmware kod moje Nokije 6600,
jer od vremena kada sam ga kupio, do ovih dana je software za Firmware up
grade, pa pošto se prica da su uradjena poboljšanja u Simbian software i da
se Talks bolje ponaša, ucinio zamenu. Pozdrav i srecno. Ako imaš varijantu
kontaktiranja sa Novim Sadom, ovde ti mogu preporuciti izvanrednog majstora
za mobilne, koji ce ti odraditi sve, osim da napravi male ljude u telefonu
jer bi bio tezak, he he he,