[slikom] Re: Word. Postaviti spisak po abecedi.

  • From: "Branka Pesic" <branka_p@xxxxxx>
  • To: "Slikom" <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 4 May 2006 23:48:13 +0200

Evo odgovor na drugo pitanje. Cini mi se da je mail slao Sasa.

Za to je potrebno da ti tekst bude u nekom od formata koje Word moze
otvarati (.doc ili .rtf). Kada citas tekst i zelis da prekines citanje, kada
zaustavis

citanje kursorom provjeri da li se nalazis na mjestu gdje si se zaustavio.
Ako si tu gdje trebas biti, onda otidji u meni bar, insert, pa nadji
bookmark.

Kada to pronadjes i udjes u to, samo napisi jednu rijec koja ce te asocirati
na to mjesto. Naglasavam, tu ne smiju biti razmaci. Zatim tabom otidji do

add i onda ctrl+s za dosnimavanje stranice. Tako si napravio marker. E,
sada, kako dolazis na zeljeno mjesto? Kada otvoris dokument pritisni ctrl+g
i onda

shift+tab da se vratis za jedno mjesto u nazad. Tu onda pronadji bookmark i
onda sjednom sa tabom naprijed. Idi jednom strjelicom na dole i cuces ono
sto

si bio upisao kada si pravio marker. Lupi enter i skocices na zeljeno
mjesto. Kada zelis da obrises marker, to radis u insert bookmark pa delete.