[slikom] Word 2010 formatiranje

  • From: "Milos Przic" <milos.przic@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 12 Nov 2014 21:42:26 +0100

Zdravo svima,
Pre izvesnog vremena instalirao sam Office 2010. Sve je super osim jedne cudne
stvari koju nikako ne mogu da podesim a to je format dokumenta. Naime, posle 25
redova stranica se prelama i dokument otvara novu. To je duplo manje redova od
standardne a4 strane, i sta god da sam pokusavao nije mi uspevalo. Siguran sam
da nesto nisam uradio kako valja u podesavanjima, pa bih molio nekog ko sa ovim
ima iskustva da mi kaze kako da podesim stranicu, tj. koja podesavanja margina,
formata i ostalo treba da se odrade da bi ovo funkcionisalo onako kako bi
trebalo. Podesim ja a4 (vise ne znam ni gde sam to nasao), ali ne vredi, opet
se vraca na isto...
Unapred hvala!
          Milos Przic
Twitter: MilosPrzic