[slikom] Re: Word 2007

  • From: "Boris Bjedov" <bbjedov@xxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 26 Jan 2011 20:48:11 +0100

Presao sam na word 2007 iz razloga sto kada sam imao word 2003 su mi se pojavili neki docx dokumenti koje nisam mogao otvoriti i onda mi je prijatelj instalirao word 2007. ----- Original Message ----- From: "Gradimir Kragic" <bastono@xxxxxxxxx>

From: NINO

Za ceo Office 2007 treba ti dodatak Classic Menu for Microsoft office 2007, bez
njega neces moci ici po menijima kao u ranijim verzijama.

Subject: [slikom] Word 2007

Treba mi pomoc! Ovo sam jedan put mozda pitao, ali nisam zapamtio ili mozda onda nisam razumio: dok sam imao word 2003 kada bih ulazio u dokument i kada bih isao stisnuti kombinaciju tipaka lijevi alt i slovo e da udjem u edit sam mogao. Kada bih stisnuo kombinaciju tih tipaka i kada bih isao strelicama gore-dolje javs bi
mi govorio; copy, paste itd, a kada bih stisnuo strelicu u desno bih javs
govorio tools itd. Otkad mi je instaliran word 2007 kada udjem u word-ov
dokument i ako stisnem kombinaciju tipaka alt i slovo e javs suti i kada stiscem
strelice gore-dolje javs mi ne govori: copy paste itd. Molio bih vas da mi
objasnite korak po korak kako da u word-u 2007 podesim da mi javs pri pritisku
spomenutih tipaka govori copy, paste itd?
Ako mi treba nekakav dodatak za instalaciju bih vas zamolio da mi to posaljete i
objasnite sto s tim napraviti kada to instaliram?