[slikom] Windows-i xp-pitanje

  • From: "Boris Bjedov" <bbjedov@xxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 22 Oct 2013 23:17:33 +0200

Od veèeras preko mozile otvaram sve bez problema, ali kada otvaram na¹u
Slobodnu Dalmaciju mozila mi pravi probleme kao ¹to mi je prije pravila i na
ostalim stranicama: nekad hoæe otvoriti, a nekada neæe i ne znam kako rje¹iti
problem? Postoji li neki naèin da rje¹im ovaj problem? Da li postoji ikakav
program s kojim bi mogao obnoviti windows-e xp i uz to me zanima da li postoji
kakav program s kojim bi ubrzao rad raèunala da br¾e radi nego ¹to sada radi?
Boris Bjedov