[slikom] Windows live messenger 2009

  • From: "Demir Ajvazi" <demir.beocin@xxxxxxxxx>
  • To: <razbijaci@xxxxxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 16 Sep 2009 00:08:37 +0200

Pozdrav svima!
Koristim jaws 10.0(poslednji build), i na lap-u i na desktop-u. Na desktop-u
sam instalirao ovu verziju windows live messenger-a i sve radi, medjutim na
laptop-u mi ne radi kako treba, naime, kada chet-ujem s nekim, i kad pritisnem
neki od tastera za pregled poruka, jednostavno mi kaze "not in conversation
window", a otvorena mi je konverzacija...
Probao sam rekompajliranjem skripti, medjutim isto je, sad sam probao i repair
jaws-a, medjutim isto.
Da li neko ima neku ideju?

Demir Ajvazi!
MSN: demir_zmaj@xxxxxxxxxxx