[slikom] Windows XP 64

  • From: "Gordan Radic" <gordan.radic@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 22 Mar 2006 16:52:50 +0100

Pozdrav svima.
Zadnjih par dana bilo je dosa rjeci o ovome na listi, radi li sa jawsom, ne
radi li i tako. Pokusat cu napisat neke pojedinosti oko toga.
Dakle, Win XP 64 predvidjen je za 64-bitne procesore, koji su jos uvijek
relativna novost u svijetu kompjutera, sto podrazumijeva da je i 64-bitni
windows takodjer.
Koliko sam upucen, drajveri za 64-bitne Windowse se rade rijetko do nikako,
a ovi postojeci 32-bitni jako lose do nikako rade. Programi vec postoje, no
rijetko se koriste jer je 90 % korisnika na normalnim Windowsima iako imaju
64-bitne procesore.
S obzirom da pitanje 64-bitnih drajvera i aplikacija generalno nije
rijeseno, mislim da cemo morati jos neko vrijeme sacekati da Jaws u
potpunosti proradi s ovim operativnim sustavom.
Zasad ovi procesori sasvim lijepo rade i sa 32-bitnim Windowsima i to na
sasvim lijepoj brzini, iako ne iskoristavaju sve resurse koje nudi 64-bitna
tehnologija.
Regards

ICQ #274696026