[slikom] Wind Talker Voice i problemi

  • From: "Mike" <todosijevic@xxxxxxxxxxxx>
  • To: "slikom" <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 10 Sep 2004 18:44:26 +0200

           Pozdrav,

     Danas sam nabavio WTV made in Beograd i nai¹ao na neke probleme u
kombinaciji sa JAWS 50 i Win XP profesional, SP1. Da li mi neko moze dati
odgovore na sledeca pitanja:
   Kada se startuje racunar na kome je podeseno podizanje JAWSa automatsko,
zasto WTV nece da radi dok se ne restartuje JAWS i da li ima resenje za to.
   Druga stvar je da se kod svakog startovanja racunara mora ponovo u WTV sve
figurisati od pichc, odabira osobe i slicno. Jednostavno se uvek pojavljuje
osoba nr1.
   Na koji nacin se moze izbrisati neki od glasova u WTV, da ga vise nema.
   Da li se mora kod svakoga teksta kada procita naslov, iako ste dali komandu
da cita sav tekst, jednostavno kada procita naslov i dodje na prazan red,
citanje staje i potrebno ga je pokrenuti ponovo.
     Ako bi me neko udostojio odgovora, bio bih zahvalan. Drugarski pozdrav iz
Novog Sada
              Mike

Posjetite web portal SliKom!
http://www.slikom.rs.sr