[slikom] Winamp problem

  • From: "Milos Przic" <milos.przic@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 25 Apr 2011 22:57:42 +0200

   Zdravo svima,
   Imam jedan problem u winamp-u za koji sam mislio da cu resiti sa dva klika.
Ali ne nalazim resenje. Naime, kad pustim jedan ceo folder i kad zavrsi jedna
pesma, sledeca pesma ne krece automatski vec fokus ostaje na poslednjoj. Moram
da promenim fajl slovom b pa kliknem play. Kombinacija ctrl i v kaze "stop
after current track is active", sto znaci da pre toga ta opcija nije bila
aktivna. U opcijama i podesavanjima takode ne nalazim nista.
   Sta mi preporucujete?
   Pozdrav!
          Milos Przic
msn: milos.przic@xxxxxxxxx