[slikom] Re: Win zip!!!

  • From: "Marijan Janev" <janev@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 15 Jun 2005 22:29:57 +0200

Selam Dzemale,
Jel ti to chitash file prije ekstrakcije ili poslije pa dobijash informaciju
da je read only?
Ako je ovo drugo, onda je to sasvim normalno. Morash ga najprije
ekstrahovati i tek onda promjenit atribut - najlakse je preko my computera.
Shto se tice formata dokumenata, file kojeg zhelish pretvorit u Word
document otvori upravo u tom programu i onda ga snimi kao takav. To ti je
apsolutno najlakshe.
Pozdrav,
Marijan