[slikom] Re: Win doktor i norton gost

  • From: "Iksi Hacker" <iksihacker@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 29 May 2006 16:33:50 +0200

Pozdrav! Upravo pronadjoh ovu poruku u svojoj arhivi jer moram da uradim
image windows-a sa norton goustom. Ima li neko ovu disketu i moze li mi je
poslati?
Dalje, zanima me da li se bat fajlovi mogu prepraviti tako da program trazi
file-ove  na dvd-u na kome bi bili image file od c particije na kojoj je
instaliran win 98  i d particije na kojoj je win xp.
Ovo i je jako bitno jer hocu sve da spakujem na 1 dvd za slucaj da mi
zatreba vako nesto a da pri tom naravno bude butabilan znaci da se oni
fajlovi ucitavaju sa njega, a ne sa diskete.
Hvala u napred na pomoci.     ----- Original Message -----