[slikom] Re: Web i slijepi

  • From: "Gradimir Kragic" <bastono@xxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 20 Sep 2004 22:41:57 +0200

          Zdravo Slavoljube!

Posjetio sam vasu web stranu. Vise me raduje da ona postoji nego neki detalji
na njoj. Cinjenica da postoji ce vjerojatno uticati ida ona bude  sadrzajnija.
Nije "komplikovana" pa je sasvim upotrebljiva i za slijepu osobu. U svakom
slucaju hvala za informaciju i adresu.

Gradimir

Gradimire posto predpostavljam da nemate informaciju da nas Zrenjaninski
savez ima svoj sajt doduse vrlo skroman ali nadam se ubuduce sadrzajniji jer
kod nas je trenutno druga obuka na radu na racunarima.
Pa se iskreno nadam da ce jos clanova uzeti ucesce pa ce se i neke stvari
poboljsati.
Posetite nas sajt na adresi www.savezslepih.zr.org.yu
Bio bih zahvalan svima koji budu dali svoje komentare i sugestije.
Pozdrav svima sa liste Slavoljub.

Posjetite web portal SliKom!
http://www.slikom.rs.sr