[slikom] WTV i Esperanto.

  • From: "Darko Milosevic." <daremc@xxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 2 Jan 2002 00:35:47 +0100

Zdravo svima.
Evo jos jednog obavestenja u vezi moje ideje WinTalker Voice i Esperanto.
Naime.
Sada je WTV usavrsen do te mere, da moze potpuno nezavisno citati na dva jezika.
Srpski, tj Hrvatski, i Esperanto.
Kada se mali paket od negde oko 8 MB instalira na vec postojeci WinTalker Voice
srpsku verziju, umesto 3 glasa, imamo 5 glasova.
Marija, Zoran, Slavic, Zdenka i Dubravko.
Implementirao sam Zdenku i Dubravka u srpski, odnosno Esperanto WTV, kako bi
izbegao ukoliko se radi o tekst-u na srpskom, ili hrvatskom jeziku, da Marija,
Zoran i Slavic citaju brojeve na Esperantu.
Posto je baza koriscenja recnika drugacija kod Zdenke i Dubravka, sada je
postignuto to, da kada hocete da citate tekstove na Esperantu,
koristite>Mariju, Zorana, ili Slavica, a kada hocete da citate tekstove na
srpskom, ili hrvatskom jeziku, onda koristite Zdenku i Dubravka.
Ovo je uradjeno zbog pravila govora, i slicno.
Mislim da ne treba zalaziti u temu obrade recnika i pravila govora.
Sada je ucinjeno i to, da porek iks varijante, WTV cita Esperanto i sa Ha
varijantom, cita i interpunkciju i brojeve, a uskoro se ocekuje citanje
Esperanto jezika i sa pravim Esperanto znacima.
Veliki pozdrav Darko.

     Darko Milosevic.
    Computing Doctor.
    Address:6. licka division 67.
     ZipCode:15220.
     StateProvince:Serbia.
     Country  :StateCommunity of Serbia and Monte Negro.
     City:Koceljeva.
     Home Phone:38115556468.
     Mobile:00-381-63-102-40-30.
     E-Mail:daremc@xxxxxxxxxxxx