[slikom] Re: Vujaklija

  • From: "Bozidar Ivancic" <yt7ib@xxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 31 Dec 2007 16:12:36 +0100

Srećna Nova 2008 godina svim listerkama i svim listerima, Ja sam
zainteresovan za vujakliski recnik samo ako je to od sedam osam mega bajta
da mi se posalje namoj privatan imel, ako je to 790 mb. mislim ipak da je to
greška jer kolika bi to knjiga trebala biti od jednog giga bajta . ja
koristim dijalap konekciju trebami deset dana to onda za mene ne važi mnogo
hvala svako dobro lep pozdrav i prijatno boki.