[slikom] Re: Vob ekstenzija

  • From: "Edo" <slauf@xxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 19 May 2006 05:05:27 +0200

Dalibore. To ti je Dvd file i on radi iskljucivo ne kao jedan file nego kao
kompletan dvd file a evo kako on izgleda i koji ti failovi trebaju za jedan
dvd file koji program raspakuje koji licno posjedujem a zove se dvd
konvertor i veoma je jednostavan a failovi za jedan dvd su: VIDEO_TS.BUP,
VIDEO_TS.IFO koji sluzi da bi se pokrenuo dvd file. VTS_01_0.BUP takodje su
dvd izvrsni failovi bez koji dvd nemoze funkcionirati. VTS_01_0.IFO isto
izvrsni pokretni file. VTS_01_1.VOB su glavni dvd failovi bez kojih nemoze
dvd nikako raditi kao i ostala dva a zovu se: VTS_01_2.VOB i VTS_01_3.VOB.
Eto tako pa ako ti bude zatrebao ovaj konvertor tu sam. Mahanje iz Rajvosa.