[slikom] Re: Ventrilo

  • From: "Gordan Radic" <gradic@xxxxxxxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 26 Jun 2005 14:48:16 +0200

Kod mene veli da je verzija 2.20

Regards
ICQ #274-696-026
----- Original Message ----- From: "Violeta Pecic" <viki@xxxxxxxxxx>
To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
Sent: Sunday, June 26, 2005 3:56 AM
Subject: [slikom] Re: Ventrilo

Caos Gordane,

Pokusala sam nesto kasnije da "uskocim" na Ventrilo i ovaj put sam to radila
dok sam bila on Line,. ovajput sam dobila obavestenje o zastareloj verziji.
Koju verziju imas? Sta je bilo poslednje?

Hvala

Mahalice

P.S. komp mi je nacisto posasavio, a izgleda cu i ja s njim.
----- Original Message ----- From: "Gordan Radic" <gradic@xxxxxxxxxxxxxx>