[slikom] Veliki Anriderov nedostatak

  • From: savadm@xxxxxxxxxxxxxxx
  • To: slikom@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Thu, 04 May 2006 17:17:04 +0200

Pozdrav svim listerima, citajuci knjige koje mi trebaju za studije
uocio sam jedan nedostatak sto se tice Anridera a o kome je na listama
ranije bilo reci. Kad Ase nesto yu tekstu nabraja Anrider nenormalno
secka tako da je nemoguce normalno pratiti tekst. Pokusao sam sa
instalacijom najnovije verzije ali opet isto.. Ovo stvarno moze biti
zamorno pogotovu ako u tekstu ima mnogo onih delova koi podrazumevaju
statisticke podatke i ostale recenice gde se nesto nabraja, zato molim
ljude iz alfanuma da ovo ako mogu ?to pre otklone D