[slikom] Re: Vadjenje slika iz pdf fajla

  • From: "Suzana Ristanic" <suzanaristanic@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 1 May 2015 14:44:55 +0200

Odlično pitanje.
I mene zanima isto.
----- Original Message -----
From: Milos Przic
To: slikom@xxxxxxxxxxxxx
Sent: Friday, May 01, 2015 1:21 PM
Subject: [slikom] Vadjenje slika iz pdf fajla

Zdravo svima,
Ovo je verovatno moguce, ali nije cesto neophodno barem nama, pa ne znam
koliko se ovde diskutovalo na ovu temu.
Naime, imam strucnu literaturu u pdf formatu. Svaki od pdf fajlova ima u sebi
tekst i slike, a uz sliku postoji i tekstualni opis tu negde gde je sama slika,
a Jaws cita taj opis kao da nema slike. Naprimer:
slika 1.1
Americki razarac "USS Ticonderoga"
Da bi se u sledecem redu odmah nastavio tekst, ili, ako slika zauzima celu
stranu, virtual cursor prikazuje kao da stranica ima samo dva reda, gde je prvi
red broj slike a drugi njen opis. Napominjem da uvek u dijalogu koji se pojavi
pri otvaranju pdf fajla (reading untagged document) uvek odaberem
left-to-right, top-to-bottom opciju. A treba mi da neke slike, koje se nalaze u
datim fajlovima, iskopiram i napravim posebne jpg fajlove za svaku iskopiranu
sliku. Da li je to moguce?
Hvala unapred!
Pozdrav!
Milos Przic