[slikom] Usporedba mobitela Samsung i iphone

  • From: sinisa slunjski <sslule@xxxxxxxxx>
  • To: slikom@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Thu, 12 Sep 2013 07:21:59 +0200

Pozdrav Svima,

Molio bih ako netko koristi samsung s3, ili s4, a slijepa je osoba
dakle koristi njegov govorni softwer, da mi kaze iskustva kako to radi
i da li je samsungovo rijesenje za slijepe kvalitetom blizu Iphone
uredaja.
Zanima me konkretno da li su kroz taj samsungov softwer dostupne sve
opcije, moze li se koristiti mail client i slicno?

Bio bih zahvalan na bilo kakvom odgovoru jer imam priliku ubrzo
zamjeniti iphone 4s za neki od navedenih modela samsunga, a ne bi to
htio napraviti ukoliko samsung necu moci koristiti na nacin na koji
trenutno koristim iphone.

lp