[slikom] Re: Upitnik o informatickoj pismenosti

  • From: "Nedeljka Lozajic" <nedeljka.lozajic@xxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 18 Apr 2011 13:58:40 +0200

Hvala Borise!
Srdacan pozdrav!
      Nedeljka
  ----- Original Message -----
  From: Boris Bjedov
  To: slikom@xxxxxxxxxxxxx
  Sent: Friday, April 15, 2011 10:47 PM
  Subject: [slikom] Re: Upitnik o informatickoj pismenosti

    ----- Original Message -----
    From: Nedeljka Lozajic
    To: slikom@xxxxxxxxxxxxx
    Sent: Friday, April 15, 2011 10:21 AM
    Subject: [slikom] Upitnik o informatickoj pismenosti

      Dragi listeri!
    Ne javljam se cesto, ali pratim sta se desava na ovoj listi. Mnogo toga sam
uz vasu pomoc naucila.
    Sada imam nameru da radim istrazivanje informaticke pismenosti slepih. Bicu
vam zahvalna, ukoliko mi u tome pomognete. Bice potrebno da odgovorite na
nekoliko
    pitanja. Za rad su mi vazni statisticki podaci, a imena necu navesti uradu.
      O rezultatima cu vas obavestiti preko liste.
      S postovanjem i srdacno,
           nedeljka Lozajic

    Upitnik o informatickoj pismenosti

    Ime I prezime:

    Boris Bjedov

    Godina rodenja:

     16.09.1981.g

    Strucna sprema:

     Visi fizioterapeut

    Da li ste zaposleni I na kom radnom mestu:

     Zaposlen sam kao maser u jednoj splitskoj teretani

    Ukoliko ste ucenik/ucenica ili student/studentkinja, navedite skolu,
odnosno fakultet koji pohadate:

    Mesto boravka:

     Split

    Kada ste poceli da koristite racunar?

     Racunalo koristim od 2001.g

    Koji govorni softver koristite? Ukoliko koristite i Brajev displej,
navedite to.:

     Od 2001 do 2006 sam koristio Hal. Od sredine 2006 do lani sam koristio
supernovu, a od lanjskog proljeca koristim Javs

    Da li ste pohadali kurseve za rad na racunaru? Ukoliko jeste, napisite gde,
koliko dugo i da li ste posle obuke dobili sertifikat?

     Jedan covjek je dosao u Split da obuci nas trojicu slijepih i obuka je
trajala 5 dana na kojoj nisam naucio apsolutno nista

    Jeste li polagali ECDL?

     Nisam polagao ECDL

    Da li svakodnevno koristite racunar?

     Svakodnevno koristim racunalo

    Jeste li savladali rad u Wordu?

     Savladao sam rad u word-u normalno ono sto mi treba jer uvijek ima masu
toga u word-u sto ne znam

    Da li, manje-vise, svakodnevno koristite programe za elektronsku postu?

     Svakodnevno koristim program outlookexpress za dopisivanje

    Da li uspesno pretrazujete internet?

     Internet pretrazujem osrednje, a moglo bi i bolje

    Da li citate elektronske knjige i casopise?

     Ne citam elektronicke knjige i casopise, ali bih volio i to nauciti gdje
ih pronaci

    Da li koristite elektronske recnike?

     Ne koristim elektronske rjecnike, ali bih volio nauciti se s njima
koristiti

    Da li ucite "on line"?

     Ne ucim online i ne znam uopce sto je to

    U kojoj meri racunar olaksava vas svakodnevni zivot?

     racunalo mi puno olaksava svakodnevni zivot. Sada ne mogu zamisliti da
nemam racunalo.