[slikom] Re: Ubrzivac modema

  • From: "DAVID PODREKA" <davidpodreka_hr@xxxxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 21 Mar 2006 01:43:35 +0100

Pozdrav svima, Zdravo Edo!

Najprije izvinjenje svima sto listu malo privatiziram, ali poslao sam nasem
Jaranu mail jos juce ali ga ocito nije dobio, pa bih bio slobodan zamoliti te
Edo da mi ovaj ubrzivac i sve ostalo sto je potrebno za nesmetan rad sa njim
posaljes na privatni email:

davidpodreka@xxxxxxxxxxxx

Velicina attacmenta uopce nije problem jer imam 2GB brzinu za download.

Hvala i jos jednom sorry zbog ovog privatiziranja.

David