[slikom] Tražim pomoć!

  • From: "Boris Bjedov" <bbjedov@xxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 17 Nov 2013 21:52:02 +0100

Pozdrav! Imam jedan muzièki file koji traje 120 minuta i pjesme su spojene.
Htio bih razdvojiti pjesme da je svaka posebna. Prijatelj je za to koristio
program audiocity s kojim je to radio, ali mu je bilo komplicirano i naporno ne
zbog toga ¹to sam mu bio dosadan nego zbog toga ¹to mu se vi¹e nije dalo pa je
odustao. Da li bi netko bio voljan da mu po¹aljem file da mi to napravi ili da
li mo¾da postoji neki program koje slijepi koriste da su jednostavniji pa da mi
netko objasni kako se to radi? On mi je govorio da treba¹ obilje¾iti prekid
pjesme, pa upisivati koliko pjesma traje minuta i sekundi, ali kada se navedeni
file pusti dok svira on je premotavao, ne znam kako i onda sam mu rekao stani,
nakon toga je stavio prekid datoteke, obilje¾io pjesmu od poèetka do kraja,
upisao toèno koliko traje itd. Dosta je njemu bilo komplicirano.
Boris Bjedov