[slikom] Testni link kalman radia

  • From: Edo <slauf@xxxxxxxxxx>
  • To: slikom@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Thu, 20 Mar 2008 18:27:09 +0100

Pozdrav i vozdra drago drustvo i jarani. Posto evo vec danima rijesavam problem
s bih.net.ba telecomom u vezi isprekidanog streaminga u windows media
tehnologii ustanovilo se da su u pitanju preveliki zahtjevi za konektovanjem te
i tim ometanje njihovog servera ali ipak to je do njih a i ne do nas jer mi
uredno saljemo streaming od 96 kbps bez ikakvih gubitaka na iznajmljenoj linii.
Ovo su na kraju i oni sami potvrdili tako da je ovo do njihovih servera. Zbog
ove okolnosti pokrenuli su novi testni server pa bi vas zamolio da se nakacite
na ovaj server i potvrdite dali imate problema. Testni link je
mms://media1.bih.net.ba/kalman
Prilikom slusanja radia bilo bi dobro da znam kako se ponasa testni server i
dali ima povremenih prekida u signalu. Jos jednom unaprijed hvala.