[slikom] TEAC CD-W540E

  • From: "Dzele" <dzele@xxxxxxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 16 Jun 2005 20:51:25 +0200

     Postovanje.
Imam problem koji me muci vec duze vreme. Rezac "TEAC CD-W540E", koji imam na
XP nece da mi sve diskove cita i reze kao sto je na WIN98, na kome je
funkcionisao bez greske. Pa molim za pomoc sta bi moglo da bude u pitanju, i
kako da instaliram "WIN98 drivers", i obrisem postojece koji se instaliraju
kada pokrenem "add hardware". Ako oznacim da Windows sam trazi i instalira novo
nadjeni hardware, on instalira i drivers koje bih zeleo da zamenim s
drivers-ima za WIN98. Ako idem na "update drivers", dobijam poruku da su
drivers koje imam noviji od onih koje zelim da instaliram sa WIN98 CD-a.
P.S. Inace je rezac pre par nedelja stigao sa ciscenja, tako da to nije u
pitanju.
Hvala na strpljenju, i pozdrav!
Dzele