[slikom] Re: Stišajte MP3 player!

  • From: Edo <slauf@xxxxxxxxxx>
  • To: slikom@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Thu, 16 Oct 2008 05:41:55 +0200

15. oktobar - dan bijelog stapa.

Malo cu ljudi odstupiti od ovog stisavanja ali cu zaista napisati svoju
istinu zbog cega mi je osteceno lijevo uho i zbog cega danas nosim slusni
aparat u koliko sam u prostorima koji nemaju okolinu za odbijanje zvuka. Te
2000 god sam radio nocni program kada je moj drug Zijo dosao i bukvalno me
od dragosti poljubio u lijevo uho tacno u slusni kanal i to svom svojom
silinom. Poslije ovog mi je nastalo tako jako zujanje a ja u mjesto da sam
odma otisao kod doktora ili cak mirovao stavio sam slusalice i jednostavno
nastavio dalje pod usnim sokom raditi nocni program i vjerovali ili ne do
dan danas nije prestalo to zujanje na koje sam htio ili ne nazalost morao
naviknuti. Sluh se nesto malo vratio ali nikad vise u podpunosti. Navama je
da razmislite o ovom. Posto sam opteretio jednim djelom i desno uho pad
sluha je dostigao 46 db tako da je tu i stagnirao a sve zbog opterecenja
desnog uha pa mi se desava u koliko nemam slusni aparat da jednostavno u
koliko osoba ne sjedi pored mene tj preko puta mene cujem je ali je ne
razumjem jos pogotov ako je negdje buka.