[slikom] Re: Slusanje radija preko plextalka

  • From: Gordan Radić <gordan.radic@xxxxxxxxx>
  • To: slikom@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Tue, 18 Oct 2011 09:31:26 +0200

Pozdrav!
Ovo je vise nego netocno.
Na posljednjoj verziji softvera 5.00.3 Plextor je predvidio da se svaka
kategorija sadrzaja sprema u za to predvidjeni folder na kartici. Tako imamo
PlexMusic
PlexAudioBook
Plex Recordings
PlexWebRadio
PlexText
i da ne nabrajam dalje, folderi su prilicno intuitivno imenovani.
Plextorov program za transfer uopce nije potreban osim u slucaju
pracenja podcasta a sto se radija tice, dovoljno je prekopirati .m3u,
.pls ili .asx fajlove u folder PlexWebRadio bilo preko kabla bilo preko
citaca kartica i bit ce itekako vidljivi. Treba obratiti paznju da PTP
podrzava radio streamove iskljucivo u MP3 i WMA formatima te ostale
vrste streamova nece reproducirati i prijavit ce gresku.
Takodjer, da bi slusanje radija funkcioniralo treba PTP spojiti na
bezicnu mrezu sto znaci da treba prvo ukljuciti mrezni adapter u samom
uredjaju koji je po defaultu iskljucen da ne bi trosio bateriju a zatim
u mreznim postavkama konfigurirati pristup bezicnoj mrezi sto
podrazumijeva pronalazenje mreze, podesavanje njenih parametara i
ukucavanje mrezne lozinke (WEP key).
Nakon toga, da bi se pristupilo radio stanicama treba pritisnuti Title
tipku, strelicom gore pronaci razinu navigacije "Select category" i onda
tipkama lijevo i desno pronaci kategoriju "Radio". Potvrditi izbor sa
Enter i zatim strelicama lijevo i desno odabrati zeljenu stanicu.

S postovanjem
Gordan Radic