[slikom] Re: Skype snimanje

  • From: "Betim Gjonbalaj" <gjonbalajbetim@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 5 Dec 2013 00:44:57 +0100

Dragi Nikola ,postovanje svima ,
Hvala neizmerno na savjetu I pomoci .

Jedan od problema je taj da istice a I snima sve .
Naime ,pretrazio sam I sam I nasao I nekoliko opcija u vidu AudaCity I
VodBurner  ali je problem pristupacnosti a povrh svega stereoMix na kome se
odvoje kanali iz slusalica gde koristim mikrofon (zbog slabog mikrofona na
pc) I zvucnika na kompjuteru odakle slusam sagovornike .

Javno hvala Sinisi Jokicu koji mi je puuuno pomagao   oko ovog pitanja I dao
mi program WavePad s kojim se moze snimiti sav pc I sve sto govori ali je
ovo problem :nedostatak StereoMix-a pomocu kojeg bi se culo sve na jednom
kanalu I sa jednakom jacinom a ovako se sav zvuk uzima iz mikrofona .

Molim vas ako bilo ko moze mi savetovati I program koji bi snimao sve ali
koji bi dao ovu mogucnost ovaj  zvucni balans u vidu StereoMixa .
Hvala beskrajno ,
Betim