[slikom] Re: Skype i zahtjevi od nepoznatih osoba

  • From: "dalibor drazic" <dalibor.d@xxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 7 Dec 2012 18:58:48 +0100

sve u svemu ne postoi zastita od slanja zahteva jednino se taj zahtev moze
ignorisati ili se staviti neko ime koje je malo cudno nemora se na skajpu
staviti pravo ime i prezime vec nesto sto je cudno i nikom ni na pamet nece
pasti da te potrazi a opet preko fejsa se moze osoba dodati u skajp kontakt
ali naravno samo osoba koju imas u kontakte