[slikom] Re: Skype 5.0

  • From: Zlatko Sobočan <zlatko.sobocan@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 16 Dec 2010 07:49:49 +0100

    Pozdrav!

Clownfish koristim u instalacijskoj verziji. Portable Clownfish nisam
isprobao u kombinaciji s instalacijskom verzijom Skypea. No, Clownfish je
isti jedino treba vidjeti gdje kopirati njegove datoteke iz portable verzije
tj. treba li ih kopirati u instalacijsku mapu Skypea
(C:\Program Files\Skype)
ili u korisnicku mapu programa
(..\Application Data\Skype).
Isprobaj. Neces ostetiti Skype ili Windowse. Ako ne radi na jednom mjestu,
obrisi datoteke i isprobaj drugo mjesto.

Kada su Skype i Clownfish portable, tada sigurno dobro rade. Bar ja nisam
imao problem, a koristim ih vec dugo.

Instalacijska verzija Clownfisha radi sa svim verzijama Skypea. Preuzeti se
moze sa sluzbene Web stranice:
http://clownfish.b359.com/

Clownfish je predviden za prevodenje odlaznih poruka.

Lijep pozdrav,
        Zlatko