[slikom] Skype

  • From: "Gordan Radic" <gordan.radic@xxxxxxxxx>
  • To: <razbijaci@xxxxxxxxxxxxxxxx>, <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 3 Oct 2008 15:39:48 +0200

Pozdrav!
Cisto da znate, izasla je i nova podverzija Skype 3.8 ili potpunije
3.8.0.180.
Svi koji zele nadogradnju to mogu napraviti kroz Skype Help meni odabirom
opcije "Check for update".
Ako vas zanima sto ima novo, to cete nazalost morati sami potraziti na
stranici. Koliko je meni otprilike poznato, radi se samo o sigurnosnim i
svim ostalim zakrpama, kako obicno biva s podverzijama. Od prosle podverzije
(3.8.0.154) ja vise nemam problema s urusavanjem Skypea, pa iz iskustva mogu
reci da nekad nije lose nadogradjivati.
Napominjem takodjer da ova nadogradnja jos uvijek spada u 3.8 verziju sa
izgledom na koji smo navikli, nema nikakve veze sa Beta 4 verzijom.
Regards
MSN: zarakijel@xxxxxxxxx
http://zarakijel.4shared.com