[slikom] Re: Skriveni fajlovi i folderi?

  • From: "Gordan Radic" <gordan.radic@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 12 Oct 2008 11:09:46 +0200

Da, samo sto je kvaka 22 u tome sto ove dvije opcije nisu klasicni checkovi
nego radio buttoni i ako je jedan ukljucen, drugi je iskljucen i ne moze
drugacije. Jedina razlika je sto se selekcija nece automatski ukljuciti kad
se pozicionirate na stavku nego treba dodatno lupiti razmaknicu.
Regards
MSN: zarakijel@xxxxxxxxx
http://zarakijel.4shared.com