[slikom] Re: Skola racunara na listi Bleya.

  • From: "NINOSLAV" <ninoslav@xxxxxxxxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 5 Mar 2006 14:24:57 +0100

Pozdrav svima, cao, Darko!

Uvek sam zainteresovan da naucim nesto novo o koriscenju racunara, jer su
edukacije u okviru Saveza vise formalne - da koordinatori i edukatori maznu
honorare, a koliko te nauce nije bitno. Drugi razlog je da ne ispadam glup u
drustvu tj. na listi sa svojim nebuloznim pitanjima.:)
Zato me je i obradovao ovaj mejl, ali neko vreme nisam bio kod kuce (BTW,
neumorni ste u pisanju, Inbox samo sto nije eksplodirao od ovoliko
mejlova!!) i interesuje me da li je kasno da sada uradim subscribe i sta sa
onim sto sam za gotovo nedelju dana propustio. Kako taj e-kurs uopste
funkcionise?
Unapred hvala,
Ninoslav