[slikom] Skidanje torenata-par pitanja

  • From: "Boris Bjedov" <bbjedov@xxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 28 Jan 2011 16:23:49 +0100

Da li postoji jos koja dobra stranica za skidanje torenata osim
www.btjunkie.org i www.thepiratebay.org?
Jutros oko deset sati sam stavio desetak torenata da mi se skidaju od Pet shop
boys-a. Neki su se skinuli, neki se jos skidaju, a neki su jos uvijek na 0%. Da
li bih te torente koji su jos uvijek na 0 % trebao cekati ili ih trebam
izbrisati?
Zanimame ako neki torent ne valja na jednoj torent stranici da li ce taj isti
torent valjati ako ga pronadjem na drugoj torent stranici?