[slikom] Skidanje sa nekih servera

  • From: "Pavle Kojic" <kojic.pavle@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 16 Oct 2011 18:16:59 +0200

Postovani pozdrav svima.
Zamolio bih za neka objasnjenja.
Clan sam nekih foruma i sa njih hocu da skidam neke stvari ali imam problem.
Naime pitao bih kako se skida sa sledecih servera file serve zatim filesonic i
wupload servera.
Da li za skidanje sa ova tri servera ili za bar neki od njih postoji neki
program u koji se zalepe linkovi i onda to uspesno funkcionise i ako to postoji
koji program to uspesno radi?
E sada postoji mogucnost da za skidanje sa nekih od ovih servera koje sam
nabrojao da bi se nesto skinulo treba prvo resiti problem sa onim kodovima sa
slika. Kakva je tu situacija i resenje? Ako neko od vas ima resenje za sve ovo
bio bih veoma zahvalan.
Kako sam ja nacuo server file serve je nekako najbolji za skidanje ovoga svega.
Pavle iz Vrsca.