[slikom] Skajp 6.7+skripta742

  • From: "Boris Bjedov" <bbjedov@xxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 9 Oct 2013 23:17:22 +0200

Imam pitanje: veèeras kada sam u¹ao u skajp javs je rekao skipe otvorena
uglata1 ¹to znaèi da mi je netko poslao poruku. Kada sti¹æem tab vi¹e mi ne
govori kao prije nedavno otvorena uglata1 nego govori srbian Boris Bjedov,
srbian deli i tako dalje. Ako stisnem alt+2-u izborniku sam vidio da se na taj
naèin dolazi do nedavno poslate poruke opet ne mogu doæi do osobe koja mi je
ne¹to poslala jer kada to stisnem javs ka¾e ne¹to kao da ne radi dobro s
navedenom skriptom kada stisnem navedenu kombinaciju ¹to znaèi da kada uðem u
skajp i kada skajp ka¾e skipe otvorena uglata1 ne znam tko mi je poslao tu
poruku i ne znam da to podesim kao i prije ¹to znaèi da bih prona¹ao
po¹iljatelja moram uæi u svaki kontakt kojeg imam na skajpu. Sada imam
instaliran skajp i navedenu skriptu . ©ta je skipe by agasoft? Ako ga imam
instaliran to je neka stara verzija. U instalacijskim datotekama imam neku
staru verziju.
Boris Bjedov