[slikom] Re: Screamer radio

  • From: "Gradimir Kragic" <bastono@xxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 1 Jan 2008 12:52:40 +0100

     Zdravo Ninoslave,

     Ovaj program ima dvije verzije. Prva je exe verzija i njega instaliraš kao
i svaki drugi program. Druga verzija je zip, arhivirana verzija, i tu verziju
samo odzipuješ. Ova druga verzija je namjenjena za flash memory CD i slično a
služi kao portable verzija.

     U menu ovog programa imaš, recorder a kada to otvoriš imaš:
Begin Recording
Single Track Mode
Open Recording folder

Kada pokreneš ovu prvu opciju onda u istom menu imaš stop recording. Snimljeni
fajlovi se nalaze u podfolderu samog programa koji se zove, saved. Tu ćeš naći
opet podfoldere po imenima stanica koje si snimio.

 Ja koristim verziju: Screamer Radio Version 0, 3, 8, 0  a u razmjeni sa nekim
sa ove liste ko takođe koristi isti program napravio sam prilično veliku
favorite listu koju ti kao poseban file mogu poslati.

Pozdrav od Gradimira

Od: "NINO" <ninoslav@xxxxxxxxxxxxxx>
Tema: [slikom] Screamer radio

Hajde ako je neko raspolozen, neka mi da instrukcije za ovaj program. I u helpu
i na sajtu nisam nasao detaljnija uputstva kako da snimam sa njim, gde se
snimak
cuva i tako to. Uzgred, ovaj program se, kako mi se cini, ne instalira, vec
mora
stalno da se pokrece iznova.
Ninoslav