[slikom] Re: Screamer

  • From: Miša Radovanovic <musicmaestro@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 29 Aug 2007 22:46:23 +0200

Potpuno se slažem. Mislio sam da takav način pregleda mogućnosti, važi samo
za programe u okviru sistema, ali ne i one koje preuzimamo spolja. Na to sam
priznajem načisto zaboravio.
  Ni jednog trenutka neopravdavajući sebe, pokušavam da progutam zalogaj
koji je očigledno veliki, i zato dolaze često za vas, sa moje strane u
najmanju ruku čudna pitanja.
   Zato vas, molim, za razumevanje. neću vam uzeti za zlo, ali verujte među
vam ima onih koji i deset godina druguju sa računarom, a mi, koji smo pre
godinu dana sa njim hoćemo da savladamo njegove tajne što pre, pa zato i pre
nego prohodamo hoćemo da letimo.
   Zato sam ti zahvalan, što si umesto bilo kakve kritike napisao način, na
koji ću ubuduće sam, moći da dođem do nekih podataka za koje sam često znao
vas da pitam.
   Još jednom ti Boro zahvaljujem na pokazanom razumevanju, i konkretnoj
pomoći. Pozdrav.