[slikom] Re: Scream Saver

  • From: "NINO" <ninoslavstankovic@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 7 Jul 2010 16:58:51 +0200

Eh, Igore, evo ja sam ti ekspert za strane balkanske jezike... Gospon je htjel
reci control pannel, pa Display, a screen saver i njegova podesavanja su na
jednoj od kartica izmedju kojih se kreces sa ctrl tab. Tamo se odredjuje posle
kog vremena se aktivira ili se totalno iskljucuje, sto ti preporucujem zbog
funkcioniranja jaws-a.