[slikom] Scaniranje knjiga

  • From: "Edo" <slauf@xxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 18 May 2006 14:48:58 +0200

Pozdrav svim listerima. Kao sto vam je poznato imam verziu finereadera 8.0.
Zanima me ovako: Kad scaniram knjigu scanira se stranica po stranica sto je i
logicno ali moje pitanje je dali se moze kad se sve stranice prescaniraju
pretvoriti tekst u jednu stranicu tako da nema stanki. Mislim sve ono sto sam
prescanirao da se spoji u jedan tekst tako da nemoram posebno otvarati wortpat
i kopirati cjeline kako bi ih spajao u jedan tekst. Cekam na vas odgovor.