[slikom] Samo za clanove iz HR - VIP Web SMS

  • From: "Gordan Radic" <gordan.radic@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>, <simbian-info@xxxxxxxxxxxxx>, <cyberblind@xxxxxxxxxxxxxxx>, <okovatre@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 8 Dec 2006 14:37:40 +0100

Pozdrav.
Ispricavam se listama kojima ovo nije tema, no ne znam jesu li svi clanovi
iz Hrvatske clanovi svih lista, pa pisem na vise njih.
Svi vec vjerovatno znaju da mobilni operater VIP pruza uslugu slanja SMS
poruka preko Interneta. Vise od 5 godina mogu se slati poruke, uz
ogranicenje od 15-ak znakova manje i 15 poruka dnevno.
Dosad je to funkcioniralo na nacin da se poslana poruka na mobitelu vidi kao
poruka s broja +385917101010 ili nesto slicno tome, a unutar poruke je
pisalo 'from user (naravno, ime korisnika). Isto tako, direktni odgovor
(reply) na takvu poruku bi stigao umjesto na mobilni telefon na VIP e-mail
adresu korisnika.
Zahvaljujuci mojoj boljoj i ljepsoj polovici Tanji, prije nekoliko minuta
saznao sam za novu mogucnost slanja SMS poruka sa VIP Portala. Nakon
unosenja broja i teksta poruke, potrebno je otici jos malo dalje i cekirati
opciju 'Odgovori na moj VIP mobilni telefon'.
Ovim se postize nekoliko stvari.
1. Osoba kojoj ste poslali poruku vidi vas broj mobilnog telefona ili ako
vas broj ima pohranjen u imeniku vidi ime pod kojim je vas broj pohranjen.
2. Moze direktno odgovoriti (napraviti reply) na poruku poslanu s Interneta
i ona ce stici na vas mobilni telefon, a ne u Inbox na e-mailu.
3. Isto tako, ako ste stavili prilikom registracije neuobicajeni username,
kao sto sam recimo ja stavio homer.simpson, nije bas pozeljno da SMS s weba
saljete bas svakome, narocitzo ako se radi o necem sluzbenijem ili osobu
dovoljno ne poznajete.
Eto, nadam se da ce ovo pomoci i jos jednom hvala Tanji na otkricu.
Regards

ICQ #274696026