[slikom] Re: SKYPE 5.0

  • From: "Dusan Zoric" <dusanzoric@xxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 19 Jan 2011 15:12:22 +0100

da, voleo bi i ja da saznam kkoliko je komplikovan, za sada kako mi se cini i
slanje datoteka skaipom nije komplikovano, jednostavno je, sto se tice poziva
opet meni nije komplikovan jer je u nekim opcijama laksi od trojke. chatovi
rade normalno, e sad, mozda je komplikovan sto se tice postavljanju mod teksta,
mozda opet nije ni u tome, jer isto se unose kontakti kao na trojci, isto se
pregledaju poruke od jedne osobe sa alt od jedan do devet. pozivi nema razlike
stisnes odredjen kontakt odaberes stisne se aplikacioni taster i enter za call,
ne vidim komplikaciju, ali ajde da malo razmenjujemo misljenja o ovom skaipu
ako se gradimir ne ljuti bilo bi lepo da cujemo misljenja mnogih koji su
instalirali skaip pet.