[slikom] Re: SBB

  • From: "Viktor" <advokatzivojinovic@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 1 Oct 2007 00:16:15 +0200

odes na sbb site, logujes se (sa korisnickim imenom i lozinkom koju si dobio
po ugovoru a ne sa dodatnom adresom) i onda ides strelicama na dole, prvo ti
pisu podaci o korisniku: ime, prezime br ugovora i kontakt mail onda ima x
pa onda pisu podaci o modemu mach adresa seriski broj i da li je modem
active. Onda pisu podaci o trenutno aktivnoj usluzi, i koliko ti je mb
preostalo a koliko si preneo,onda pisu podaci o uslugama koje si uplatio i
cekaju aktivaciju, onda pisu podaci o predhodno uplacenim paketima.
site je
home.sbb.co.yu

Srdacan pozdrav

 S postovanjem