[slikom] Ruter ili poseban racunar kao server

  • From: "Dalibor Savic" <dacko@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 14 Mar 2006 00:57:39 +0100

Pozdrav svima na listi malo me duze nije bilo jer sam bio u cg. Imam jednu
dilemu pa bih vas zamolio za misljenje o tome. Kao sto sam pre neki dan napisao
hocu da uzmem ADSLali se dvoumim izmedu rutera i posebnog racunara kao servera
ja i moj brat imamo svako svoj racunar i jedan koi ne koristimo a on bi nam
sluzio kao server ili bi bilo bolje da ne ubacujemo taj racunar vec da uzmemo
ruter. sta vi mislite o tome sta je bolje. Unapred hvala na odgovorima Daca