[slikom] Reply

  • From: "Gradimir Kragic" <bastono@xxxxxxxx>
  • To: "SliKom" <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 20 Jun 2005 05:02:18 +0200

               Pozdrav za sve na listi!

Opet moram da intervenisem kao moderator liste. U posljednje vrijeme je dosta
reply poruka ciji bi se sadrzaj mogao svesti na nekoliko sledeci fraza: Da to
postoji, Haha mozda je tako i slicno.
Ove poruke vise lice na poruke na nekom CHAT-u nego na mailing liste. Stiglo je
dosta reakcija na takve poruke. Ovdje jos jednom molim da oni koji reaguju ne
salju poruke na licnu adresu vec na adresu moderatora a adresa je:
slikom-moderators@xxxxxxxxxxxxx
     Molim sve one koji odgovaraju na neciju poruku da vode racuna da odgovor
ide preko liste i da ga cita vise od 110 osoba. Neki su zbog ovakvog odgovaranja
dospjeli u "block sender" kod nekih osoba sa ove liste. Takodje uoceno je da
pojedinci odgovaraju na svaku poruku umjesto da odgovor napisu u jednoj poruci i
to kao reply na posljednu poruku koja je stigla na listu.
Ja sam pregledao u arhivi poruka vise stotina poruka i dosao do zanimljivog
podatka.
1. Ovo radi samo nekoliko osoba i kada bi se one pocele ponasati kako treba
stvar na listi bi se jednostavno i brzo popravila.
2. Postoji jos neke zajednicke karakteristike tih osoba i vec je nastao
nezvanican naziv za te osobe kao i pojavu koju one nose. Posledice su to obuke
kroz koju su prosle te osobe a prepoznati su i instruktori koji su to radili.
Zanimljivo je da ti instruktori i nisu na ovoj listi kao ni na bilo kojoj drugoj
listi.
     Jos jednom molim za korektniji odnos prema svim clanovima ove liste a to je
prije svega ne saljite poruke na listu koje ne interesuju clanove ove liste.
Umjesto reply ciji je sadrzaj, Hahaha, Hmm mislim tako, ima to sigurno na
internetu i slicno. posaljite poruku licno onom koga takav odgovor zanima.

Gradimir