[slikom] Re: Red prispelih poruka

  • From: Miša Radovanovic <musicmaestro@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 7 Jun 2007 09:33:05 +0200

Hvala i tebi i drugima. Namestili su mi to ovi koji vide mišem. Sve je u
redu, ali pošto radim sve preko prečica, nisam baš razumeo tu proceduru, pa
ću ove "okate", malo da podsetim, da postoji i "tastatura" da mi pokažu tu
putanju.
   Još jednom,svima se zahvaljujem na pokazanoj volji i strpljenju da mi to
dovedu onako kako sam želeo. Miša.