[slikom] Radio stanice

  • From: Dobrinko Davidović <dobrinko@xxxxxxxxx>
  • To: "Lista Slikom" <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 7 Sep 2007 16:29:54 +0200

Zdravo Vehide.
Stupio sam u kontakt sa urednikom radio Breze i radio Bosanske krupe i ovako
stvari stoje,
radio Breza je u planu da emituje radio program preko interneta, mozda uskoro??
Radio Bosanska krupa ima svoj Web site, ali ne i program uzivo i nije uskoro u
planu.
Ukoliko dodjem do novih informacija, odnosno po eventualnom pocetku emitovanja
neke od ovih stanica javit cu ti na privatnu adresu koju sam upravo unio kod
sebe.
Puno pozdrava od Dobrinka iz Brckog.