[slikom] Re: Rad only polja i web strane

  • From: "Darko Stojcic" <darko.stojcic@xxxxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 11 May 2015 08:02:52 +0200

Zdravo

zanima me slijedece: aako bi mogao nešto pomoci danas, onda navrati nakon
bolnice, ako misliš da je malo vremena onda nema smisla da se opterecuješ.
Da li ti meni možeš vraatiti dvanaisticu? Ja se na trinaestici ne snalazim.
Tih opcija je u verbozitiju toliko i drugacije su grupirane. Toliko urkatko
pa cemo dalje. Ne znam koja je cetveroslivna rijec u tvome tekstu no mogu
pogledati, a to bi mi bilo treci put da citam isti tekst. Zanima me zašto si
ga mijenjao?