[slikom] Re: Propertis Winampa

  • From: "Gordan Radic" <gradic@xxxxxxxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 15 Feb 2005 21:02:37 +0100

JOJ. Treba da cekiras u Tag opcijama (properiesima, kako ih ti nazivas) da
koristi obe vrste taga (i v1 i v2). Nakon sto sve upises, nemoj stiskat
enter nego tabom odi na gumb 'update' i to stisni.
Eh, da, da si olaksas Sizifov posao ispravljanja tagova, za to postoje
programcici kao sto su MP3 Tag Tools i The Godfather. Oba su besplatna i
mogu se lako naci preko Google-a, sorry, nemam tocne adrese.
Regards

ICQ: #274-696-026